Täiskasvanute ja vanemate klasside eesti, inglise, vene ja vietnami keele õpe

B2-taseme inglise keele õppekava

B2.1 inglise keele kursuse õppekava

  1. Õppekava nimetus:
    B2.1- taseme inglise keele täienduskoolitus
  2. Õppekavarühm:
    Keeleõpe.
  3. Õpiväljundid:
    Kursuse läbinu:
  • oskab põhjendada ja kaitsta oma arvamust ning parandada end arusaamatuste korral;
  • esineb ettevalmistatud sõnavõtuga ja arutleb kursuse raames läbitud teemadel nagu näiteks „Toit ja kokandus”, “Kaasaegsed perekonnad”, “Finants ja raha” või “Eluviisi muutmine, soolised stereotüübid”;
  • oskab moodustada ja kasutab kõnes mitmuse osastavat ja umbisikulist tegumoodi;
  • moodustab ja kasutab used to, tingivaid kõneviise ja passiivi;
  • kasutab omadussõnade võrdlusastmeid;
  • pöörab tähelepanu sõnajärjele lauses;
  • koostab poolametlikke kirju: päringuid keeltekooli, motivatsioonikirju, kaebusi ja seletuskirju;
  • oskab kirjutada läbitud teemadel argumenteeritud arvamuskirjutist, esitades poolt- ja vastuväiteid või selgitades erinevate seisukohtade eeliseid ja puudusi;
  • leiab tekstidest infot ja teeb nende põhjal üldistusi.

4. Õpingute alustamise tingimused
Sihtgrupiks on täiskasvanud õppijad, kes on huvitatud B2-taseme omandamisest. Õpingute alustamise tingimuseks on B1-tasemele vastavate keeleteadmiste ja suhtlusoskuse olemasolu. Lisaks on kohustuslik suulise ja kirjaliku firmasisese testi läbimine, mis kinnitab B1-tasemele vastavate keeleteadmiste ja suhtlusoskuste olemasolu.

5. Õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal
B2.1 kursuse kogumaht on 210 tundi, millest on 140 kontakttundi ja 70t iseseisvat tööd.

70 iseseisvat tundi tööd (sh virtuaalses õppekeskkonnas õppekeskkonnas https://elt.oup.com/ , http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml  ning lugedes meediat või kuulates saateid inglise keeles). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna
eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust ja sõnavara laiendamist. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas
koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1,5 kuni 2 akadeemilist õppeaastat. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.

6. Õppe sisu

B2.1 kursus sobib õppijatele, kes on omandanud B1- taseme, kuid kellel puudub B2- taseme kursuse läbimise kogemus. Samuti sobib see õppijatele, kellel tuleb värskendada grammatikat ning eelkõige laiendada sõnavara.

Õppeprotsessi käigus kasutame erinevaid aktiivõppemeetodeid nagu näiteks arutelud, rühma- ja paaristööd, rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, oma seisukoha kaitsmine. Eelistame kommunikatiivset õpetamisviisi.

Koju antakse vastavalt läbitud teemale iseseisev töö: kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine.

Teemad Keeleteadmised
1. Food and cooking. Family life, family members.

    • Vocabulary: food and cooking;
    • Pronunciation: long and short vowel sounds;
    • Family;
    • Adjectives of personality (selfish, confident, reserved, etc.);
    • Sentence stress;
    • Practical English: meeting the parents (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Present Simple and Present Continuous.

Action and non-action verbs.

Future forms: Present Continuous, going to, will/won’t.

"Each other"

2. Money: spend or save? Budget. Changing lives.

    • Vocabulary: money;
    • Sentence stress, stress on strong adjectives;
    • Verb phrases (drive along the street, be in a hurry, invite somebody for dinner, etc.);
    • Sentence stress;
    • Strong adjectives: furious, exhausted;
    • English accents – interviews with people in the street (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine).
Present Perfect and Past Simple.

Present Perfect: for/since.

Present Perfect Continuous.

3. Types of transport. Race across London. Safe driving. Stereotypes.

    • Vocabulary – travelling, types of transport;
    • Collocations: verbs/ adjectives + prepositions;
    • Sentence stress;
    • Practical English – brainstorming (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Comparatives and superlatives.

Articles.

4. Failure and success. Modern manners.

    • Adjectives ending with –ed/-ing;
    • Phone language;
    • Learning foreign languages – what is the best way?
    • Modern manners. Different cultures, different generations.
Can, could.

Reflexive pronouns.

Modals of obligation: must (vs. have to), should, should have.

5. Sporting superstitions. Cheating. Relationships. Love stories. My best friend.

    • Vocabulary – sport and equipment;
    • Discussion: PE at school;
    • Sporting superstitions;
    • Kuulamine: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
    • Cheating: exams, sport, everyday life;
    • Relationships;
    • Pronunciation: linking words in a sentence;
    • Practical English – meeting old friends (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Part Simple Past Continuous Past Perfect Usually vs. used to
6. Shot on location: films. Appearances.

    • Vocabulary – cinema;
    • Pronunciation: sentence stress and diphthongs;
    • Cinema quiz;
    • Cinema personalities;
    • Writing: a film review;
    • Appearances. Vocabulary – the body;
    • Stereotypes: men and women.
Passives Modals of deduction: can, can’t, might, must
7. Education: Extraordinary school for boys. My home is my castle.

    • Vocabulary – education;
    • Pronunciation: sentence stress and intonation;
    • Debates: pros and cons (Education), structuring your speech;
    • My ideal home. Vocabulary – houses;
    • Kuulamine: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
    • Kirjutamine: describing a house or a flat.
First Conditional.

Make/let. Second Conditional.

8. Shopping. Shopping on-line. Complaining. What’s the right job for you?

    • Kuulamine: kuulatud tekstide põhjal küsimustele vastamine;
    • Vocabulary - shopping;
    • Complaining: I want to speak to the manager (dialoogi koostamine);
    • Writing: kaubuse koostamine;
    • Linking and sentence rhythm;
    • Vocabulary: making nouns from verbs;
    • Vocabulary – work;
    • Quiz: the right job for you.
Reported speech.

Say vs. tell.

Gerunds vs. infinitives.

9. Lucky encounters. Am I a lucky person? Too much information! – Electronic devices.

    • Vocabulary - luck;
    • What is luck? - kuulatud tekstide põhjal küsimustele;
    • Vocabulary – making adjectives and adverbs;
    • Pronunciation: augh and ough;
    • Vocabulary – electronic devices;
    • Phrasal verbs;
    • Practical English – unexpected events, explaining.
Third Conditional.

Quantifiers (none, too much, enough, etc.).

Indirect questions.

10. Modern icons and idols. Two murder mysteries.

    • Compound nouns;
    • Biographies – Steve Jobs;
    • Writing: A biography;
    • Discussion - Design;
    • Vocabulary – crime;
    • Who was Jack the Ripper? – kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
    • Intonation in question tags;
    • Reading: Graham Greene.
Relative clauses: defining and non-defining.

Question tags.

7. Õppekeskkonna kirjeldus
Enamus A&E Keeltekooli kontakttunde toimub aadressil Lembitu 8-1, Tallinn. Õpetajate toas saab kasutada paljundusmasinat. Ruumides on nii loomulik, kui tehisvalgustus. Kõikides ruumides on toimivad küttesüsteemid. On olemas Wi-fi. Klassid on varustatud kaasaegsete televiisorite ja arvutitega, mis võimaldavad audio- ja videomaterjali kasutamist ning veebitundide läbiviimist. Õppijate hajutamise eesmärgiga on võimalik kombineerida kontakttunde veebiõppega (osa õppijaid saavad jälgida tundi veebis, kui teine osa on kontakttunnis). Keeleklassides on olemas kõik vajalikud õppematerjalid ja –vahendid.

Ruumid vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele: olemas suitsuandurid, apteek, desinfitseerimisvahendid, vajadusel maskid.

8. Õppematerjalide loend:
Kinnitame, et A&E Keeltekoolis  on olemas vajalikud õppevahendid käesoleva kursuse läbiviimiseks.
BAASÕPIK:

English File Intermediate 4th Edition (Christina Lethem-Koenig, Clive Oxenden and Jerry Lambert, Oxford University Press, 2019). Lisaks kasutame erinevaid materjale ja elektroonilisi õppevahendeid.

9. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:

Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele ja kirjaliku lõputesti tulemusele vähemalt 60% sooritanutele väljastab A&E Keeltekool tõendi esimese B2 mooduli läbimise kohta.

Osalenutele, kelle lõputesti tulemus jääb alla 60% või kes ei ole lõputesti sooritanud, väljastab A&E Keeltekool kinnituse läbitud teemade ja osalenud tundide arvu kohta.

B2.1 kursuse täismahus läbimine ja lõputesti vähemalt 60%-le sooritamine annab võimaluse jätkata õpinguid B2.2 taseme rühmas.

10. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus

A&E Keeltekoolis võib läbi viia koolitust inglise keele filoloog või inglise keele kui võõrkeele õpetaja vähemalt 3- aastase töökogemusega, hindame eelkõige inglise keele õpetamise kogemust täiskasvanutele.

 

B2.2 inglise keele kursuse õppekava

  1. Õppekava nimetus:
    B2.2- taseme inglise keele täienduskoolitus
  2. Õppekavarühm:
    Keeleõpe.
  3. Õpiväljundid:
    Kursuse läbinu:
  • oskab põhjendada ja kaitsta oma arvamust ning parandada end arusaamatuste korral;
  • esineb ettevalmistatud sõnavõtuga ja kursuse raames läbitud teemadel nagu näiteks „Taaskasutus“, “Eluajad “, “Töö otsing, CV, praktika?” jm;
  • oskab kirjutada argumenteeritud arvamuskirjutist, esitades poolt- ja vastuväiteid või selgitades erinevate seisukohtade eeliseid ja puudusi distantsõppe, tervise, kolimise, reisimise ja tarbimise kohta ;
  • koostab poolametlikke kirju: hinnapäringuid, seletuskirju ja ettepanekuid;
  • leiab tekstidest infot ja teeb nende põhjal üldistusi;
  • oskab kasutada ühendverbe;
  • teab sõnajärge lauses, kasutab liitlauseid;
  • oskab moodustada ja kasutab umbisikulise tegumoe oleviku ja mineviku vorme;
  • pöörab tähelepanu tegusõnade rektsioonile, kasutab kõnes ühendverbe;
  • kasutab kõnes mitmuse käändeid, sh. mitmuse osastavat;
  • teab sõnamoodustusviise, oskab ühest sõnaliigist vastava liite abil teist moodustada;
  • teab enamkasutatavate sõnade sünonüüme ja antonüüme;
  • vestleb ladusalt eesti keelt emakeelena kõnelejaga.

 

4. Õpingute alustamise tingimused.

Sihtgrupp – täiskasvanud, kelle inglise keele oskus on tasemel B2.1.

Õppe alustamise tingimused – kursusele registreerumine ja A&E Keeltekooli inglise keele B2.2 testi sooritamine tulemusele vähemalt 60%.

5. Õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal
B2.2 kursuse kogumaht on 210 tundi, millest on 140 kontakttundi ja 70t iseseisvat tööd.

70 iseseisvat tundi tööd (sh virtuaalses õppekeskkonnas õppekeskkonnas https://elt.oup.com/ , http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml  ning lugedes meediat või kuulates saateid inglise keeles). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna
eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust ja sõnavara laiendamist. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas
koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1,5 kuni 2 akadeemilist õppeaastat. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.

6. Õppe sisu

B2.2 kursus sobib taasalustajatele, kes aktiivse suhtlemisvajaduse puudumise tõttu on palju unustanud ning vajavad keelepraktikat.

Kursus põhineb Christina Lethem-Koenig, Clive Oxenden ja Christina Chomacki õpikul „English File Intermediate Plus 4th Edition ”.

Õppeprotsessi käigus kasutame erinevaid aktiivõppemeetodeid nagu näiteks arutelud, rühma- ja paaristööd, rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, oma seisukoha kaitsmine. Eelistame kommunikatiivset õpetamisviisi.

Koju antakse vastavalt läbitud teemale iseseisev töö: kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine.

Teemad Keeleteadmised
1. Names and family history. Life in colour.

    • Vocabulary: names, adjective suffixes;
    • Pronunciation: vowel sounds, word stress;
    • Adjectives of colour and characteristics (selfish, passionate, unhealthy, etc.);
    • Word order;
    • Practical English: reporting lost luggage (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Pronouns and possessive adjectives.

Direct/ indirect object pronouns. Word order.

Comparatives and superlatives.

The Royal order of adjectives

2. Traveling and packing. Shopping.

    • Vocabulary: packing, shops and services;
    • Pronunciation: /s/ and /z/, r and final -r
    • Farmers’ markets – a documentary  (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, arutlus).
Present tenses.

Present tenses for plans.

3. Grow up! Stages of life. Life events. Photography. How safe are your digital photos?

    • Vocabulary – stages of life, their characteristics;
    • Describing a photo;
    • Pronunciation: word stress, -ed endings, sentence rhythm;
    • Practical English – renting a car (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Past Simple, Past Continuous or used to.

Prepositions of place, movement.

Dependent prepositions after verbs and adjectives.

4. Rubbish and recycling. Looking for a job, CV, internships.

    • Vocabulary: rubbish and recycling, study and work;
    • Pronunciation: /ai/ and /ei/
    • What is the best way to recycle?
    • Part-time jobs: pros and cons.
    • Kuulamine: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
Future forms: will/shall and be going to, present continuous for future.

First and Second Conditionals.

5. Screen time. Gadgets. A quiet life? – Life in the country or in the city.

    • Vocabulary – Television;
    • Discussion;
    • Foreign series; two-screening;
    • Lugemine: Foreign Dramas;
    • A new life for dying towns;
    • Pronunciation: /w/, /v/ and /b/;
    • Practical English – making a police report (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Present Perfect Simple (with ever/never, for/since) for present and past

Present Perfect Continuous

 

6. Restaurants: dos and don’ts. Tipping. DYI

    • Vocabulary – at a restaurant; DYI, repairs
    • Pronunciation: word pairs with /and/, consonants;
    • Kirjutamine: a restaurant review
    • Dialogue: at a DYI shop;
    • Video-kuulamine: history of flat-pack furniture (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine);
Obligation, necessity, prohibition, advice (must, have to, mustn’t, need to, should, ought to)

Ability, possibility and permission (can, could, be able to)

7. Take your cash: Can money buy happiness? Go out or stay in? Entertainment.

    • Vocabulary – ATM, phrasal verbs;
    • Pronunciation: linking, homographs;
    • Vocabulary: live entertainment;
    • Discussion: board games
    • Kuulamine: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
    • Kirjutamine: review of a live entertainment event.
    • Practical English – Talking about house rules (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
 

Phrasal verbs

Verb patterns

British and American English

8. Treat yourself. Sites and sights. History.

    • Vocabulary – at the hairdresser’s, at the gym;
    • Pronunciation: sentence stress, silent consonants;
    • Vocabulary: historical buildings, tours, wars and battles;
    • A documentary about the Globe Theatre: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine);
Have something done.

Passives.

9. Total recall: memory. Weddings and marriage.

    • Vocabulary – memory verbs;
    • How to remember numbers? - loetud teksti põhjal küsimustele vastamine;
    • Vocabulary – word building;
    • Pronunciation: word stress, sentence stress;
    • Vocabulary – weddings;
    • Discussion: controversial statements about weddings. Agreeing and disagreeing.
    • Practical English: giving directions in a building (dialoogide kuulamine ja sarnaste dialoogide koostamine).
Past Perfect.

Third Conditional and other uses of Past Perfect.

10. The land of the free? The USA. American culture in the world. Exams and tests.

    • Pronunciation and Vocabulary: British and American English;
    • Discussion – American culture vs local culture;
    • Vocabulary – exams;
    • National exams in South Korea? – loetud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
    • Pronunciation: revision of sounds;
    • A documentary: Speaking exams (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, mock-exam).
Be, do, have – auxiliary and main verbs.

Revision of tenses.

7. Õppekeskkonna kirjeldus
Enamus A&E Keeltekooli kontakttunde toimub aadressil Lembitu 8-1, Tallinn. Õpetajate toas saab kasutada paljundusmasinat. Ruumides on nii loomulik, kui tehisvalgustus. Kõikides ruumides on toimivad küttesüsteemid. On olemas Wi-fi. Klassid on varustatud kaasaegsete televiisorite ja arvutitega, mis võimaldavad audio- ja videomaterjali kasutamist ning veebitundide läbiviimist. Õppijate hajutamise eesmärgiga on võimalik kombineerida kontakttunde veebiõppega (osa õppijaid saavad jälgida tundi veebis, kui teine osa on kontakttunnis). Keeleklassides on olemas kõik vajalikud õppematerjalid ja –vahendid.

Ruumid vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele: olemas suitsuandurid, apteek, desinfitseerimisvahendid, vajadusel maskid.

8. Õppematerjalide loend:
Kinnitame, et A&E Keeltekoolis  on olemas vajalikud õppevahendid käesoleva kursuse läbiviimiseks.
BAASÕPIK:

English File Intermediate 4th Edition (Christina Lethem-Koenig, Clive Oxenden and Christina Chomacki, Oxford University Press, 2020). Lisaks kasutame erinevaid materjale ja elektroonilisi õppevahendeid.

9. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:

Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele ja kirjaliku lõputesti tulemusele vähemalt 60% sooritanutele väljastab A&E Keeltekool tõendi teise B2 mooduli läbimise kohta.

Osalenutele, kelle lõputesti tulemus jääb alla 60% või kes ei ole lõputesti sooritanud, väljastab A&E Keeltekool kinnituse läbitud teemade ja osalenud tundide arvu kohta.

B2.2 kursuse täismahus läbimine ja lõputesti vähemalt 60%-le sooritamine annab võimaluse jätkata õpinguid B2.3 taseme rühmas.

10. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus

A&E Keeltekoolis võib läbi viia koolitust inglise keele filoloog või inglise keele kui võõrkeele õpetaja vähemalt 3- aastase töökogemusega, hindame eelkõige inglise keele õpetamise kogemust täiskasvanutele.

B2.3 inglise keele kursuse õppekava

  1. Õppekava nimetus:
    B2.3- taseme inglise keele täienduskoolitus
  2. Õppekavarühm:
    Keeleõpe.
  3. Õpiväljundid:
     Lisaks B2.2 kursuse õppekavas kirjeldatud õppeväljunditele, kursuse läbinu:
  • peab nii ettevalmistatud, kui ka spontaanseid ettekandeid ja monolooge ning arutleb teemadel “Haigus ja ravi”, “Eluiga ja vanusevahe”, “Lennukiga reisimine”, “Ilmad ja kliima soojenemine”;
  • räägib (töö)intervjuul enda töökogemusest, oskustest, tugevatest ja nõrkadest külgedest, koostab motivatsioonikirja;
  • koostab poolametlikke kirju: päringuid kinnisvara- või reisifirmasse ning autokooli, kaebusi saadud teenuste või kauba kohta;
  • oskab kasutada mitmeid sidendeid, sh ka ühendsidendeid ning oskab valida sobiva osaliselt sünonüümsete hulgast;
  • oskab sama mõtet varieerida eri sidendite ja sünonüümide abil;
  • kasutab kirjavahemärke suhteliselt korrektselt;
  • kasutab rõhuliiteid ja –sõnu ning fraseologisme, saab kõnekäändudest aru.

 

4. Õpingute alustamise tingimused.

Sihtgrupp – täiskasvanud, kelle inglise keele oskus on tasemel B2.2.

Õppe alustamise tingimused – kursusele registreerumine ja A&E Keeltekooli inglise keele B2.2 testi sooritamine tulemusele vähemalt 60%.

5. Õppe kogumaht, sealhulgas auditoorse, praktilise ja iseseisva töö osakaal
B2.3 kursuse kogumaht on 210 tundi, millest on 140 kontakttundi ja 70t iseseisvat tööd.

70 iseseisvat tundi tööd (sh virtuaalses õppekeskkonnas õppekeskkonnas https://elt.oup.com/ , http://learnenglish.britishcouncil.org/en/
ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml  ning lugedes meediat või kuulates saateid inglise keeles). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna
eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust ja sõnavara laiendamist. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas
koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1,5 kuni 2 akadeemilist õppeaastat. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.

6. Õppe sisu

B2.3 kursus on  edasijõudnu tase. Kursus sobib taasalustajatele, kes aktiivse suhtlemisvajaduse puudumise tõttu on palju unustanud ning vajavad keelepraktikat.

Kursus põhineb Christina Lethem-Koenigi, Clive Oxendeni ja Christina Chomacki õpikul „English File Upper-Intermediate 4th Edition“.

Õppeprotsessi käigus kasutame erinevaid aktiivõppemeetodeid nagu näiteks arutelud, rühma- ja paaristööd, rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, oma seisukoha kaitsmine. Eelistame kommunikatiivset õpetamisviisi.

Koju antakse vastavalt läbitud teemale iseseisev töö: kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine.

Teemad Keeleteadmised
1. Questions and answers. Interviews. Mysterious stories.

    • Answering questions and politely refusing to answer;
    • Vocabulary: working out meaning from context;
    • Pronunciation: intonation, showing interest, sentence rhythm;
    • Job interview;
    • Vocabulary: compound adjectives
    • Colloquial English: job interview, formal language (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, arutlus).
Question formation: direct question (general, direct, alternative, tag questions), indirect questions.

Auxiliary verbs

Comparative adjectives (the…, the…), modifiers

Formal expressions

2. Doctor, Doctor!: illnesses and injuries. Act your age. Age gap.

    • Vocabulary: illnesses and injuries, clothes and fashion;
    • Revision: personality adjectives;
    • Pronunciation: consonants and vowels
    • Discussion: First aid. Fashion.
    • Kirjutamine: mitteametlik kiri.
    •  Huit Company – a documentary  about USPs (kuulatud tekstide põhjal arutlus).
Using adjectives as nouns, adjective order.

Present Perfect Simple and Continuous.

3. Fasen your seat belts: air travel. Stories.

    • Vocabulary: air travel,;
    • Describing a plane, seating arrangement;
    • Pronunciation: irregular past forms, sentence rhythm; word stress and intonation;
    • Vocabulary: adverbs and adverbial phrases;
    • Kirjutamine: A story
    • Colloquial English – talking about children’s books (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, arutlus)
Narrative tenses, Past Perfect Continuous.

The position of adverbs and adverbial phrases (adverbs of manner, frequency, time and place, degree, comment adverbs).

Ways of giving yourself time to think.

4. Stormy weather: how environmentally friendly are you? Taking risks.

    • Environment quiz
    • Vocabulary: weather, modifiers and strong adjectives; expressions with take;
    • Pronunciation: /vowel sounds, linked phrases
    • Talking about the weather and climate change
    • Lugemine: Extreme sports.
Future forms: Future Perfect and Future Continuous.

Zero and First Conditionals, future time clauses.

5. Survival. Wish you were here!

    • Vocabulary – Feelings;expressing feelings with verbs and -ed/-ing adjectives
    • A story: It’s an emergency!
    • Kuulamine: Lost in the jungle (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine);
    • Arutlus: Regrets;
    • Pronunciation: word stress, sentence stress and intonation;
    • Colloquial English – An Interview: Rubbish (intervjuu põhjal lünkülesande täitmine, arutlus).
Unreal Conditionals

Wish for present/future,

Wish for past regrets

Comment adverbs.

6. Night, night! Music to my ears.

    • Vocabulary – sleep,  music;
    • Pronunciation: /s/ and/z/, words from other languages;
    • Lugemine: The way we used to sleep;
    • Kuulamine: how does music affect us? (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, arutlus);
Used to, be used to, get used to

Verbs followed by gerunds, verbs followed by infinitives, verbs followed by gerunds and infinitves

7. Let’s not argue. It’s all an act.

    • Vocabulary – verbs of the senses, the body;
    • Pronunciation: weak forms of have, silent consonants ;
    • Vocabulary: verbs often confused (argue/discuss, avoid/prevent, remember/remind, etc);
    • Discussion: Classic student arguments
    • Kuulamine: How to improve your activng skills? (kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine), practical experiment;
    • Colloquial English – Talking about acting (intervjuu kuulamine ja küsimustele vastamine).
 

Past modals: must have, etc.

Would rather

Verbs of the senses

Modifiers

8. Crime. Staying safe. Fake news.

    • Vocabulary – crime and punishment, the media;
    • Pronunciation: the letter u; word stress;
    • Lugemine: Identity theft;
    • Kirjutamine: arvamusartikel
    • A documentary “The speed of news ”: kuulatud tekstide põhjal lünkülesande täitmine, küsimustele vastamine;
Have something done.

Passives.

It is said that, he is thought to …

Reporting verbs

 

9. Good business? Advertising. Super cities.

    • Vocabulary – marketing and advertising, business, word building: prefixes and suffixes;
    • Loetud teksti põhjal küsimustele vastamine;
    • Pronunciation: changing stress of nouns and verbs word stress, sentence stress;
    • Discussion: How to make a city attractive?
    • Kirjutamine: aruanne.
    • Colloquial English: Working in advertising (intervjuu kuulamine ja küsimustele vastamine, arutlus).
 

Clauses of contrast and purpose

Uncountable and plural nouns.

Metaphors and idiomatic expressions

10. Science fact. Science fiction.  Free speech.

    • Pronunciation: stress in word families; pausing and sentence stress;
    • Lugemine: the reality of sci-fi. Küsimustele vastamine, arutlusö
    • Vocabulary – science; collocation, word pairs
    • Presentations.
Quantifiers (all, every both, etc).

Articles.

7. Õppekeskkonna kirjeldus
Enamus A&E Keeltekooli kontakttunde toimub aadressil Lembitu 8-1, Tallinn. Õpetajate toas saab kasutada paljundusmasinat. Ruumides on nii loomulik, kui tehisvalgustus. Kõikides ruumides on toimivad küttesüsteemid. On olemas Wi-fi. Klassid on varustatud kaasaegsete televiisorite ja arvutitega, mis võimaldavad audio- ja videomaterjali kasutamist ning veebitundide läbiviimist. Õppijate hajutamise eesmärgiga on võimalik kombineerida kontakttunde veebiõppega (osa õppijaid saavad jälgida tundi veebis, kui teine osa on kontakttunnis). Keeleklassides on olemas kõik vajalikud õppematerjalid ja –vahendid.

Ruumid vastavad tervisekaitse- ja ohutusnõuetele: olemas suitsuandurid, apteek, desinfitseerimisvahendid, vajadusel maskid.

8. Õppematerjalide loend:
Kinnitame, et A&E Keeltekoolis  on olemas vajalikud õppevahendid käesoleva kursuse läbiviimiseks.
BAASÕPIK:

English File Upper-Intermediate 4th Edition (Christina Lethem-Koenig, Clive Oxenden and Christina Chomacki, Oxford University Press, 2020). Lisaks kasutame erinevaid materjale ja elektroonilisi õppevahendeid.

9. Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:

Vähemalt 70% kontakttundides osalenutele ja kirjaliku lõputesti tulemusele vähemalt 60% sooritanutele väljastab  A&E Keeltekool tõendi kolmanda B2 mooduli läbimise kohta.

Osalenutele, kelle lõputesti tulemus jääb alla 60% või kes ei ole lõputesti sooritanud, väljastab A&E Keeltekool kinnituse läbitud teemade ja osalenud tundide arvu kohta.

B2.3 kursuse täismahus läbimine ja lõputesti vähemalt 60%-le sooritamine annab võimaluse jätkata õpinguid C1.1 taseme rühmas.

Juhul, kui on edukalt läbitud kõik kolm kursust (B2.1, B2.2 ja B2.3), väljastab A&E Keeltekool tunnistuse B2- taseme kursuse läbimise kohta.

10. Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsiooni, õpi- või töökogemuse kirjeldus

A&E Keeltekoolis võib läbi viia koolitust inglise keele filoloog või inglise keele kui võõrkeele õpetaja vähemalt 3- aastase töökogemusega, hindame eelkõige inglise keele õpetamise kogemust täiskasvanutele.

A&E Keeltekool
info@aekeeltekool.ee
Lembitu 8-1
10114 Tallinn
(+372) 5592 5026
(+372) 5346 3509
(+372) 5592 5026
(+372) 5346 3509