B1- taseme inglise keele täienduskoolitus
A2-tasemelt B1-tasemele jõudmiseks kulub 200 tundi:
õppekeskkonnas Skype, Viber´i , Telegrammi´i, Facebook´i ja e-maili vahendusel). Lisaks on 60 tundi iseseisvat tööd (sh 30 virtuaalses õppekeskkonnas http://www.learn-english-online.org/ , http://learnenglish.britishcouncil.org/en/ ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml ). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks läbitud teemal lühijutu koostamine, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika-ja struktuuri testi tegemine, pildi kirjeldus, antud teema raames küsimuste koostamine, virtuaalse ülesande sooritamine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust
kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust, sõnavara laiendamist ja eksami sooritamiseks valmidust. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist
ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1(üks) akadeemiline õppeaasta. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.
Õppe-eesmärk: B1- taseme omandamine.
Teemad | Keeleteadmised |
1. Where are you from? Nice to meet you! Making choices. Art. What are you wearing?
|
Word order in questions.
Plural -s/-es. Present Simple. Present Continuous. |
2. Disaster holidays. The story behind the photo. One dark October evening… - telling a story.
|
Past Simple: regular and irregular verbs.
Past Continuous. Time sequencers and connectors (after that, then, although, so, etc.) |
3. Plans and dreams. Travelling by plane. Arranging a meeting. What’s the word?
|
Be going to V for plans and predictions.
Present Continuous for future arrangements. Defining relative clauses. |
4. Generation: parents and teenagers. Housework. Shopping. Fashion.
|
Present Perfect + just, yet, already.
Present Perfect or Past Simple. Something, anything, nothing, etc. |
5. Time. No time for anything. Super-cities. Food and life-style – how much is too much?
|
Comparative adjectives and adverbs. As… as.
Superlatives (+ ever + Present Perfect). Quantifiers: too, not enough. |
6. Are you a pessimist or an optimist? Promises. Dreams.
|
Will/won’t for predictions, decisions, offers, promises.
Review of form verbs (present, past, future). |
7. How to… Being happy – recipes of happiness. Learning languages.
|
Uses of infinitive.
Uses of gerund. Have to, don’t have to, must, mustn’t. |
8. Advice: what should I do? Love stories.
|
Should for advice.
First Conditional. Possessive pronouns. |
9. What would you do? Phobias. School, education. Talking about yourself, life stories, biographies.
|
Second Conditional.
Present Perfect + for/since. Present Perfect or Past Simple. |
10. Inventions that changed our lives. Education. Decisions.
|
Passive.
Used to V. May/might. |
11. Sport. Are you a winner? Biological clock: are you a morning person? Similarities.
|
Expressing movement.
Word order of phrasal verbs. So, neither + auxiliaries. |
12. History: strange but true. Gossip. Revision.
|
Past Perfect.
Reported speech. Questions without auxiliaries. |
LÕPUTEST |
Õppeprotsessi käigus kasutame erinevaid aktiivõppemeetodeid: arutelud, rühma- ja paaristööd, rollimängud, kuulamis- ja tõlkeharjutused. Eelistame kommunikatiivset õpetamist. Õpetaja valib õppetöö käigus harjutused ja tegevused, mis
on õppijale jõukohased ja arendavad, jälgib õppija arengut ning suunab teda iseseisvale tööle.
Lisaks kasutame erinevaid materjale ja elektroonilisi õppevahendeid.