200 iseseisvat tundi tööd (sh 80 virtuaalses õppekeskkonnas õppekeskkonnas https://elt.oup.com/ , http://learnenglish.britishcouncil.org/en/ ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml ning lugedes meediat või kuulates saateid inglise keeles). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti
harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna
eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust ja sõnavara laiendamist. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas
koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1,5 kuni 2 akadeemilist õppeaastat. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.
Õppe-eesmärk: inglise keele B2-taseme omandamine.
Teemad | Keeleteadmised |
1. Food and cooking. Family life, family members.
|
Present Simple and Present Continuous.
Action and non-action verbs. Future forms: Present Continuous, going to, will/won’t. "Each other" |
2. Money: spend or save? Budget. Changing lives.
|
Present Perfect and Past Simple.
Present Perfect: for/since. Present Perfect Continuous. |
3. Types of transport. Race across London. Safe driving. Stereotypes.
|
Comparatives and superlatives.
Articles. |
4. Failure and success. Modern manners.
|
Can, could.
Reflexive pronouns. Modals of obligation: must (vs. have to), should, should have. |
5. Sporting superstitions. Cheating. Relationships. Love stories. My best friend.
|
Part Simple Past Continuous Past Perfect Usually vs. used to |
6. Shot on location: films. Appearances.
|
Passives Modals of deduction: can, can’t, might, must |
7. Education: Extraordinary school for boys. My home is my castle.
|
First Conditional.
Make/let. Second Conditional. |
8. Shopping. Shopping on-line. Complaining. What’s the right job for you?
|
Reported speech.
Say vs. tell. Gerunds vs. infinitives. |
9. Lucky encounters. Am I a lucky person? Too much information! – Electronic devices.
|
Third Conditional.
Quantifiers (none, too much, enough, etc.). Indirect questions. |
10. Modern icons and idols. Two murder mysteries.
|
Relative clauses: defining and non-defining.
Question tags. |
LÕPUTEST |
Õpetaja valib õppetöö käigus harjutused ja tegevused, mis on õppijale jõukohased ja arendavad, jälgib õppija arengut ning suunab teda iseseisvale tööle.