Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks kirjaliku arutelu koostamine, kõne ettevalmistus, teemapõhine funktsionaalne lugemine, grammatika- ja struktuuritesti harjutamine, uuringute analüüs või virtuaalse ülesande tegemine).
A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust, sõnavara
laiendamist ja eksami sooritamiseks valmidust. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on
1,5 akadeemilist õppeaastat. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.
Õppe-eesmärk: inglise keele C1-taseme omandamine.
Teemad | Keeleteadmised |
1. Self-portrait. Personality. Nice work!
|
Have: auxiliary or main verb?
Discourse markers (1): linkers (despite, consequently, therefore, etc.). |
2. Changing languages. Spelling. Collocations. Do you remember?
|
Pronouns
The past: habitual events and specific incidents |
3. Don’t get mad, get even. Revenge. History in the making: wars and conflicts.
|
Get Discourse markers (2): adverbs and adverbial expressions (obviously, in fact, at least, etc.). |
4. Sounds interesting. From cover to cover? – books and films.
|
Adding emphasis (1): inversion. Speculation and deduction (could, must, might). |
5. One thing at a time. Time. A material world. Money.
|
Distancing: considered to be, claims to have, etc.
Unreal uses of past tenses. |
6. Change your life! Can’t give it up.
|
Complex Object
Conditional sentences |
7. Quite interesting. A beautiful idea: art.
|
Permission, obligation and necessity.
Verbs of the senses. |
8. Doctor’s orders. Health and medicine. Traveler or tourist?
|
Gerunds and infinitives.
Future plans and arrangements. |
9. Animal planet. How to eat out… and in.
|
Ellipsis.
Nouns: compound and possessive forms. |
10. Where do I belong? A good sport.
|
Adding emphasis (2): cleft sentences (The thing is…,
What I like about …, etc.). Relative clauses. |
LÕPUTEST |