õppekeskkonnas Skype, Viber´i , Telegrammi´i, Facebook´i ja e-maili vahendusel). Lisaks on 50 tundi iseseisvat tööd (sh 30 virtuaalses õppekeskkonnas http://www.learn-english-online.org/, http://learnenglish.britishcouncil.org/en/ ja http://www.bbc.co.uk/learning/subjects/english.shtml). Koju antakse vastavalt läbitud teemale jooksvad iseseisvad tööd (näiteks läbitud teemal lühijutu koostamine, teemapõhine
funktsionaalne lugemine, grammatika-ja struktuuri testi tegemine, pildi kirjeldus, antud teema raames küsimuste koostamine, virtuaalse ülesande sooritamine). A&E Keeltekool peab tähtsaks õppija(te) eripära: vanust, motivatsiooni ja keelepraktika
olemasolu, julgust kasutada õpitavat keelt ning varasema võõrkeele õppe kogemust, kuna eelnimetatud asjaolud mõjutavad materjali omandamise kiirust, sõnavara laiendamist ja eksami sooritamiseks valmidust. Tundide arv nädalas määratakse peale koolisisese
testimise läbiviimist ja õppija(te) eesmärkide välja selgitamist. Need punktid fikseeritakse ära sõlmitavas koolituslepingus. Kursuse pikkuseks on 1(üks) akadeemiline õppeaasta. Intensiivkursuse puhul on õppeperiood lühem.
Õppe-eesmärk:
A2 taseme omandamine.
A2- TASEME KURSUSE TEMAATIKA | |
Teemad | Keeleteadmised |
1. Nice to meet you! My name is … I am from…
|
Personal pronouns.
Verb "be". Present Simple for "be": positive, negative and interrogative sentences. Possessive adjectives. |
2. Our room and classroom. Classroom behavior. Let’s do…
|
Articles.
Single/plural nouns. This/that-these/those. Modifiers: very, quite, really |
3. Things I love about Britain. What I love about Estonia. Where do you work?
|
Present Simple for other verbs (positive, negative, interrogative), third person –s.
Word order in questions. Sentence stress. |
4. Is she his wife or his sister? My day. Healthy lifestyle.
|
Possessive case, whose?;
Prepositions of time and place (in, on, at). Position of adverbs and expressions of frequency in a sentence. |
5. Can you do it? Arts. Do you like your neighbors? What’s the weather like today?
|
Can/can’t.
Present Continuous. |
6. History. At the National Gallery. Going out. A night to remember.
|
Past Simple for "be": was/were.
Past Simple: regular verbs. Past Simple: irregular verbs. |
7. Reading in English. My favourite time of day is … Music.
|
Objective pronouns.
Like, love, hate, mind + Ving. Revision: be or do in questions. |
8. Detective stories. A house with a history: ghosts. A night in a haunted hotel.
|
Revision: Past Simple (regular and irregular verbs).
There is/there are; some/any + plural nouns. There was/there were. |
9. Food diary. Diet. Food containers. Questions and answers: do you watch quiz programs?
|
Countable and uncountable nouns; a/an, some/any.
Quantifiers: how much, how many, a lot of, none, etc. Comparative adjectives. |
10. Driving in town. Places and buildings. Holidays. What is going to happen?
|
Superlative adjectives.
Be going to V for plans and predictions. Future time expressions. |
11. Do you believe your first impressions? What do you want to do? The internet. Men and women: different worlds?
|
Adverbs (manners and modifiers) – dangerously, well, badly, really, quite, etc.
Verbs + to+ V. Articles. |
12. Which is better: a book or a film? I have never been there! Destinations.
|
Present Perfect.
Present Perfect or Past Simple? Revision: question formation. |
LÕPUTEST |
Õppeprotsessi käigus kasutame erinevaid aktiivõppemeetodeid: arutelud, rühma- ja paaristööd, rollimängud, kuulamis- ja tõlkeharjutused. Eelistame kommunikatiivset õpetamist. Õpetaja valib õppetöö käigus harjutused ja tegevused, mis
on õppijale jõukohased ja arendavad, jälgib õppija arengut ning suunab teda iseseisvale tööle.
Lisaks kasutame erinevaid materjale ja elektroonilisi õppevahendeid.
A&E Keeltekoolis võib läbi viia koolitust inglise filoloog või inglise keele kui võõrkeele õpetaja vähemalt 2-aastase töökogemusega, hindame eelkõige inglise keele õpetamise kogemust täiskasvanutele.